اقتصادنیوز: طبق پیگیری ها کلیه کالابرگهای شارژ شده در دور جدید تا پایان فروردین زمان دارند.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، احمد میدری درباره نحوه استفاده از اعتبار کالابرگ الکترونیکی اسفند گفت: در صورت استفاده نشدن کامل از اعتبار کالابرگ الکترونیکی، مانده آن به ماه بعد منتقل میشود و در مجموع شهروندان میتوانند تا پایان فروردین از مانده کالابرگ بهمن و اسفند خود استفاده کنند.
وی با تأکید بر اینکه شهروندان از این بابت نگرانی نداشته باشند، افزود: امکان خرید با این اعتبار در چند نوبت وجود دارد و نیازی نیست افراد کل اعتبار خود را در یک مرحله مصرف کنند.
به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خانوارها میتوانند با توجه به نیاز خود و در زمانهای مختلف از اعتبار اختصاص یافته استفاده کنند و محدودیتی برای خرید در چند مرحله وجود ندارد.
طبق پیگیری ها کلیه کالابرگهای شارژ شده در دور جدید تا پایان فروردین زمان دارند.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.