به گزارش خبرنگار مهر، خدیجهگرشاسبی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهادت امام امت، حضرت آیتالله العظمی امام خامنه ای ، غم بزرگی برای کل جهان اسلام و ملت ایران بود،گفت: در زمانی که دشمنان غاصب ملت ایران، با محوریت جبهه آمریکایی و صهیونیستی، در خیال باطل خود به دنبال یغما بردن ایران بودند، انتخاب یک قائد شایسته و صالح، واجب و ضروری بود تا بتواند ادامهدهنده مسیر امامین انقلاب گذشته باشد.
رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر بوشهر از حضور پرشور بانوان بوشهری در آیین تجدید پیمان با آرمانهای امامین انقلاب و بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیتالله العظمی سید مجتبی خامنهای خبر داد و خاطر نشان کرد : به نمایندگی از زنان بوشهری انتخاب قائد امت و ولی جامعه را به محضر بقیة الله الاعظم و به امت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می کنم.
وی گفت: از همین دیار استقامت و مقاومت، ملتزم و پا در رکاب ولایت، بر خود لازم میداریم که ضمن تجدید عهد با آرمانهای امامین انقلاب، با امام جدید بیعت کرده و تا زندهایم به عنوان یک سرباز در رکاب او ثابت قدم و جاننثار باشیم.












