صیادمنش: حضور در جام جهانی با تیم ملی ایران افتخار بزرگی است

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 15:34
مهاجم تیم فوتبال وسترلو گفت: به دلیل قطعی اینترنت در ایران من نمی توانم با عزیزانم در کشورم ارتباط بگیرم.

به گزارش خبرنگار مهر، اللهیار صیادمنش در گفتگو با سایت فوتبال پریمیر بلژیک در رابطه با شرایط روزهای اخیر در ایران اظهار داشت: متأسفانه اینترنت در ایران قطع است و نمی توانم با عزیزانم صحبت کنم. من اخبار جنگ را از طریق رسانه ها دنبال می کنم و چیزی از آن نمی دانم.

او ادامه داد: چند روز پیش با مادرم صحبت کردم که همه چیز خوب بود اما ارتباط نداشتن با کسانی که دوستشان دارید واقعا سخت است.

صیادمنش تصریح کرد: حضور در جام جهانی برای هر فوتبالیست یک دستاورد بزرگ محسوب می شود و من باید در وسترلو عملکرد خوبی داشته باشم تا در این مسابقات حضور یابم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.