تخریب فدراسیون وزنه‌برداری پس از حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی و آمریکا

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 14:25
بخش هایی از فدراسیون وزنه‌برداری ایران پس از حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی و آمریکایی آسیب دید.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی و آمریکا به ورزشگاه آزادی برخی فدراسیون‌های ورزشی تخریب شدند. یکی از این فدراسیون‌های ورزشی فدراسیون وزنه‌برداری بود که به دلیل حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی و آمریکایی آسیب دید.

پیش از این کمپ تیم‌های ملی کشتی و سالن فدراسیون جودو هم دچار آسیب دیدگی شدند.در حمله وحشیانه این رژیم کودک‌کش به ورزشگاه آزادی، سالن ۱۲ هزار نفره این ورزشگاه به صورت کامل تخریب شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.