هشدار دادستان دورود به مزدوران داخلی و پادوهای خارجی در شرایط جنگی

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 13:20
خرم‌آباد - دادستان عمومی و انقلاب دورود به مزدوران داخلی و پادوهای خارجی که امنیت را در شرایط جنگی به خطر می‌اندازند، هشدار داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم الماسی در گفت‌وگو با رسانه‌ها خطاب به اراذل‌واوباش داخلی، مزدوران، پادوهای خارجی که در شرایط جنگی اقدام به شیطنت‌هایی در سطح جامعه می‌کنند اظهار داشت: انتظار این است که اینها به آغوش ملت برگردند، از سر دلسوزی می‌گوییم، به آغوش مردم برگردید و دست از اقدامات و شیطنت‌های خود بردارید.

وی ادامه داد: با شهادت امام شهیدمان و با تجاوزی که به خاک کشورمان شده دیگر حجت بر همه تمام است، تا امروز هر اقدامی انجام داده‌اید، هر کاری که کرده‌اید، بنا را گذاشتیم که متوجه نیستید، «جو زده شده‌اید»، تحت‌تأثیر فضای مجازی قرار گرفته‌اید، همان چیزهایی که خودتان می‌گفتید.

دادستان عمومی و انقلاب دورود، تصریح کرد: دیگر این اقدامات را نمی‌پذیریم، کسی بخواهد امنیت جامعه را به هم بزند، امنیت این مردم را به هم بزند، سرباز آمریکا و اسرائیل در این جنگ باشد، قطعاً «تودهنی» محکمی خواهد خورد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.