داروخانه هلال احمر خراسان جنوبی ۲۴ ساعته فعال است

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 10:34
بیرجند – معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: داروخانه هلال احمر استان با توجه به شرایط کنونی کشور به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و با تمام توان به مراجعان خدمات ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجیدرضا لطیفی صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از داروخانه هلال احمر و بررسی وضعیت داروهای موجود، بر ضرورت تأمین داروهای مورد نیاز بیماران تأکید کرد.

وی با اشاره به شرایط کنونی کشور در پی حمله رژیم صهیونیستی به ایران، افزود: در همین راستا داروخانه جمعیت هلال احمر استان به صورت شبانه‌روزی فعال بوده و با حداکثر ظرفیت در حال ارائه خدمات دارویی به مراجعان است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: تمامی مراکز درمانی جمعیت هلال احمر در سطح استان نیز با آمادگی کامل در حال ارائه خدمات به هم‌استانی‌ها هستند.

لطیفی خاطرنشان کرد: تأمین و توزیع داروهای مورد نیاز بیماران به صورت مستمر در حال پیگیری است تا خدمات درمانی بدون وقفه به مردم ارائه شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.