رئیس شبکه بهداشت جم: ۲۸۴ واحد خون توسط شهروندان اهدا شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 09:44
بوشهر- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم گفت: هم‌زمان با آغاز جنگ تحمیلی، طی هماهنگی صورت گرفته و حضور پایگاه سیار انتقال خون استان در شهرستان جم، ۲۸۴ واحد خون توسط شهروندان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عاطفه قلاوند اظهار کرد: طی سه روز حضور پایگاه سیار انتقال خون بوشهر در شهرهای جم، بهارستان و انارستان، ۳۸ واحد خون توسط دارندگان گروه‌های خونی منفی و کمیاب اهدا شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم افزود: با توجه به شرایط جنگ و نیاز مبرم به خون در شرایط بحران، شرکت در این امر خداپسندانه هم می‌تواند به سلامت فرد کمک کند و هم گاهی جان یک بیمار نیازمند را نجات دهد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.