حمله موشکی به یک مدرسه در شهرستان خمین

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 03:47
خمین- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: یک مدرسه در شهرستان خمین مورد حمله موشکی آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

حسن قمری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۲ و هفت دقیقه بامداد سه شنبه برای چندمین بار در ۴۸ ساعت گذشته، شهرستان ‌خمین هدف حمله رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به حمله موشکی صهیونی آمریکایی به مدرسه واقع در شهرستان خمین گفت: این حمله تلفات جانی نداشته است و به ساختمان‌های اطراف آسیب وارد کرده، اما به مردم توصیه شده است که به محل حادثه نزدیک نشوند.

این دومین مدرسه در استان مرکزی است که مورد تهاجم قرار گرفته است.

دو روز قبل نیز مدرسه دخترانه این شهرستان با حمله دشمن صهیونی آمریکایی تخریب شد و بر اثر انفجار پیرامون آن ۲ نفر از شهروندان خمین به شهادت رسیدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.