یک کارخانه تولید باتری هدف تجاوز قرار گرفت

همشهری آنلاین سه شنبه 19 اسفند 1404 - 02:21
فرماندار بهارستان گفت: یک کارخانه تولید باتری هدف تجاوز امشب دشمن آمریکایی صهیونیستی قرار گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین، صدای انفجار در شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان به گوش رسید، که فرماندار بهارستان در تشریح این حادثه اعلام کرد: صداهای انفجار مربوط به تجاوز دشمن آمریکایی صهیونیستی به یک کارخانه تولید باتری در جاده آدران به شهریار بود.

عبدالحمید شرفی در ادامه از مردم خواست تا آرامش خود را حفظ کنند و فعلا به طور جدی از تردد در این محور خودداری کنند.

بررسی های خبرنگار مهر نشان می دهد، برق روستای همدانک، اورین، خیرآباد و بخش های از نسیم شهر قطع شده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.