انهدام یک مرکز ارتباط ماهواره‌ای در جنوب تل آویو

تابناک سه شنبه 19 اسفند 1404 - 00:11
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: مرکز ارتباط ماهواره‌ای هائلا واقع در جنوب تل آویو (سدودمیخا) منهدم شد.

به گزارش تابناک، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: مرکز ارتباط ماهواره‌ای هائلا واقع در جنوب تل آویو (سدودمیخا) منهدم شد. این مرکز یکی از مراکز اصلی ارتباط پایگاه‌های هوایی با جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بود که توسط پهپادهای انهدامی نیروی هوافضای سپاه طی یک عملیات ویژه مورد اصابت قرار گرفت و منهدم شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این مرکز زیرساخت ارتباطی شبکه کنترل ماهواره‌ای جنگنده های رژیم متجاوز صهیونیستی بود.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.