بقایی: به خاطر دفاع از ایران، از هیچ کس عذرخواهی نمی‌کنیم

الف دوشنبه 18 اسفند 1404 - 19:51
سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد ما به خاطر دفاع از ایران، از هیچ کس عذرخواهی نمی‌کنیم.

به گزارش تسنیم، «اسماعیل بقائی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تأکید کرد که جمهوری اسلامی به دفاع از کشور، اصرار دارد.

بقائی به شبکه خبری الجزیره گفت: ما به خاطر دفاع از ایران، از هیچ کس عذرخواهی نمی‌کنیم،‌ ولی در منطقه، با هیچ کشوری دشمنی نداریم.

وی ادامه داد: تأسیسات آب‌شیرین‌کن در جزیره قشم از خاک یکی از کشورهای همسایه هدف قرار گرفته است.

او خاطرنشان کرد: قوانین به هیچ کشوری اجازه نمی‌دهند که سرزمین خود را در اختیار کشور دیگری برای حمله به کشور ثالث قرار دهد.

بقائی تصریح کرد: نیروهای ما اهداف خود را با دقت انتخاب می‌کنند، برخلاف طرف آمریکایی که یک مدرسه را هدف قرار داد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.