حضور وزیر صمت در راهپیمایی بیعت مردم تهران با رهبر جدید انقلاب اسلامی

صدا و سیما دوشنبه 18 اسفند 1404 - 19:17
‌وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه جمعی از معاونان خود در راهپیمایی بیعت مردم تهران با رهبر جدید انقلاب اسلامی شرکت کرد.
حضور وزیر صمت در راهپیمایی بیعت مردم تهران با رهبر جدید انقلاب اسلامی
به گزارش تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ سیدمحمد اتابک وزیر صمت امروز دوشنبه ۱۸ اسفندماه به همراه جمعی از معاونان این وزارتخانه در راهپیمایی بیعت مردم تهران با آیت‌الله «سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای» سومین رهبر انقلاب اسلامی در میدان انقلاب حضور یافت.
وزیر صمت در این مراسم، همگام با سایر اقشار مردم، بیعت و حمایت خود و خانواده بزرگ صنعتگران و تولیدکنندگان کشور را با رهبری جدید اعلام کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.