هشدار دادستان شهریار به مدیران؛ ترک فعل در کنترل بازار پذیرفته نیست

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 16:39
شهریار- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از تشدید نظارت بر بازار این شهرستان خبر داد.

مهدی محمدی، در گفتگو با خبرنگار مهر، از تشدید نظارت بر بازار این شهرستان خبر داد و بر حضور میدانی مدیران اجرایی در راستای کنترل بازار تأکید کرد.

محمدی در ادامه با اشاره به وضعیت فعلی کشور گفت: کنترل بازار نیازمند حضور میدانی و موثر تمامی افراد دخیل در این حوزه است.

وی افزود، ابلاغ رسمی به دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهر و روستا جهت رصد بازار، همکاری با بازرسان اداره صمت و اتاق اصناف، و سرکشی فوری از مراکز عرضه کالاهای اساسی و نانوایی‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

دادستان شهریار تصریح کرد: تمامی اقدامات توسط مدیران شهرستان مستند شده و هرگونه تخلف به دادستانی گزارش خواهد شد.

محمدی همچنین هشدار داد که در صورت عدم همکاری جدی مدیران، اقدامات قانونی لازم در خصوص ترک فعل انجام خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.