شکست پروژه پناهنده‌گیری از تیم ملی زنان

همشهری آنلاین یکشنبه 17 اسفند 1404 - 16:15
برخی  در استرالیا تلاش کردند تا شماری از بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان ایران را به پناهندگی تشویق کنند.

به گزارش همشهری آنلاین؛ تیم ملی زنان ایران برای دومین مرتبه در تاریخ فوتبال کشور به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کرد و این حضور همزمان با تجاوز وحشیانه امریکا و رژیم صهیونیستی به کشورمان همراه شد.
برخی رسانه‌های ضدایرانی تلاش کردند از این فضا سوءاستفاده کنند.
اینترنشنال رسانه ضدایرانی بانوان ایرانی را زیر فشار روانی قرار داد و حتی مدعی شد بازیکنان ممکن است تحت بازجویی قرار بگیرند و آنها تحت‌فشار سلام نظامی دادند و سرود خوانده‌اند.
علیرضا فغانی داور فوتبال که در حال حاضر در استرالیا، میزبان جام ملت‌هاست، با انتشار استوری در این باره نوشت: همه بازیکنان تیم ملی به دلایل شخصی تمایل به ماندن در استرالیا ندارند و خواهان بازگشت هستند.
به‌این‌ترتیب پروژه تشویق بازیکنان بانوان ایران به پناهندگی شکست خورد.
سومین بازی تیم ملی مقابل فیلیپین امروز برگزار شد.

شکست پروژه پناهنده‌گیری از تیم ملی زنان


منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.