خبرگزاری فارس نوشت: در پی حمله دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه منافع ملت ایران که ناظران آن را «افزایش توحش» توصیف میکنند، یک مقام آگاه از افزایش چشمگیر توان عملیاتی سپاه پاسداران خبر داد:
در راستای مقابله با توحش ترامپ و کاخ سفید، سپاه پاسداران حجم عملیات پهپادی خود را تا ۲۰ درصد افزایش می دهد».
استفاده از موشکهای فوق سنگین و راهبردی هم دو برابر میشود و ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت.
این اقدام در جهت تضمین قدرت بازدارندگی و پاسخ کوبنده به هرگونه ماجراجویی نظامی علیه منافع و اتباع کشورمان صورت گرفته است.