باخت زنان فوتبال ایران مقابل فیلیپین/ تیم ملی از جام ملت‌ها حذف شد

رکنا یکشنبه 17 اسفند 1404 - 15:08
تیم ملی فوتبال زنان ایران با شکست مقابل فیلیپین در آخرین مسابقه خود از دور گروهی جام ملت‌های آسیا از این رقابت‌ها حذف شد.
باخت زنان فوتبال ایران مقابل فیلیپین/ تیم ملی از جام ملت‌ها حذف شد

به گزارش رکنا، تیم ملی فوتبال زنان ایران در آخرین مسابقه خود از دور گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۶ از ساعت ۱۲:۳۰ امروز (یکشنبه، ۱۷ اسفند) به مصاف فیلیپین رفت و شکست خورد.

شاگردان مرضیه جعفری در این مسابقه با حساب دو بر صفر نتیجه را به حریف خود واگذار کردند و با سه شکست پیاپی از صعود به مرحله بعد این رقابت‌ها بازماندند.

رها یزدانی، عاطفه ایمانی، ملیکا متولی، زهرا سربالی، فاطمه پسندیده، فاطمه امینه برازجانی، فاطمه مخدومی، محدثه زلفی، فاطمه شعبانی، ثنا صادقی و سارا دیدار در ترکیب ابتدایی ایران در این مسابقه قرار داشتند.

تیم ایران در گروه A این رقابت‌ها با تیم‌های کره‌جنوبی، استرالیا و فیلیپین هم‌گروه بود که مقابل کره با نتیجه سه بر صفر، برابر استرالیا چهار بر صفر و مقابل فیلیپین با حساب دو بر صفر شکست خورد. 

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.