نظر سرمربی پرسپولیس درباره آینده تیم ملی در جام‌جهانی

خبرورزشی یکشنبه 17 اسفند 1404 - 15:07
اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس می‌گوید احساس می‌کند تیم ملی ایران امکان شرکت در مسابقات جام جهانی را نداشته باشد.

اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از شروع جنگ همانند دیگر خارجی‌ها ایران را ترک کرد، در مصاحبه‌ای تازه با روزنامه برزیلی درباره موضوع مختفی حرف زد.

اوسمار درباره آینده تیم ملی ایران و احتمال عدم شرکت این تیم در جام‌جهانی ۲۰۲۶ هم گفت: «حضور ایران در جام جهانی؟ نه نفر از بازیکنانم در فهرست اولیه ۵۰ نفره تیم ملی ایران هستند که درخواست ویزا داده‌اند. هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده اما احساس آنها این است که احتمالاً به دلیل جنگ در جام جهانی شرکت نخواهند کرد.»

خبرهای ضد و نقیضی درباره آینده تیم ملی ایران منتشر شده و هنوز مشخص نیست یوزها برای شرکت در جام‌جهانی به آمریکا سفر کنند، با این حال همچنان باید منتظر اتفاقات پیش‌رو ماند.

مصاحبه کامل اوسمار را بخوانید: اوسمار از روزهای جنگ می‌گوید: صبحانه می‌خوردیم که حملات شروع شد/ شاید قراردادم با پرسپولیس را فسخ کنم

درباره آینده تیم ملی ایران بخوانید: سناریوهای پس انصراف یا محرومیت تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۶/ عراق خوش‌بخت می‌شود یا سهمیه آسیایی می‌پرد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.