آشپز سابق نیمار، ستاره برزیلی را دادگاهی کرد!

همشهری آنلاین یکشنبه 17 اسفند 1404 - 14:46
نیمار، فوق ستاره برزیلی سانتوس توسط آشپز سابقش به دادگاه فراخوانده شد.

به گزارش همشهری آنلاین، آشپز سابق نیمار، ستاره سانتوس ادعا می‌کند که به طور منظم ۱۶ ساعت در روز (از ۷ صبح تا ۱۱ شب) در خانه‌ این بازیکن برزیلی کار می‌کرده و برای بیش از ۱۵۰ نفر آشپزی می‌کرده است.

او می‌گوید در طول هفته و آخر هفته‌ها کار می‌کرده و مجبور بوده ۱۰ کیلوگرم گوشت و تجهیزات سنگین آشپزخانه را حمل کند. به گفته‌ او، همه این‌ها باعث مشکلات سلامتی، به ویژه در کمر و لگنش شده است.

او اکنون از نیمار خواسته است که هزینه‌های پزشکی او را پوشش دهد، به او کمک هزینه‌ حمایتی بپردازد و ۴۳ هزار یورو بابت اضافه کاری‌های پرداخت نشده به او غرامت بپردازد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.