به گزارش همشهریآنلاین، وی افزود: هدف مقام معظم رهبری این بوده ما با کشورهای همسایه ارتباطات خوبی داشته باشیم اما از هر کشوری به خاک ما تجاوز شود، ما به اجبار باید از خودمان دفاع کنیم.
به گزارش همشهریآنلاین، وی افزود: هدف مقام معظم رهبری این بوده ما با کشورهای همسایه ارتباطات خوبی داشته باشیم اما از هر کشوری به خاک ما تجاوز شود، ما به اجبار باید از خودمان دفاع کنیم.