دیپلمات روس: مسکو در جنگ واشنگتن علیه تهران بی‌طرف نیست

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 13:47
یک دیپلمات ارشد روس اعلام کرد که این کشور در جنگ تحمیلی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران بی‌طرف نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، «آندری کلین» سفیر روسیه در انگلیس از تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران انتقاد کرد و گفت: مسکو به حمایت از تهران ادامه می دهد.

وی، موضع کشورهای غربی علیه ایران را جانبدارانه ارزیابی کرد و بر توقف فوری تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاک ایران تاکید کرد.

این دیپلمات روس گفت: مسکو در این جنگ بی طرف نیست و از جمهوری اسلامی حمایت می کند.

کلین افزود: در حالی که واشنگتن و تل‌آویو شروع کننده جنگ بوده اند دولت های غربی با بی انصافی ایران را مقصر جلوه می دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.