هواشناسی: اسیدی بودن باران تهران هنوز قطعی نیست؛ بررسی ها ادامه دارد

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 13:44
تهران- مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: دود پالایشگاه ری باید آنالیز شود تا مشخص شود سمی است یا سالم، تا تکمیل بررسی‌ها از تردد غیرضروری خودداری کنید.

حمیدرضا خورشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با تأکید بر اهمیت بررسی دود بلند شده از پالایشگاه نفت ری که هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته، اظهار داشت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد دود ممکن است دوده باشد و باعث بارش باران اسیدی نشود، اما برای تعیین دقیق وضعیت سلامت آن، آنالیز تخصصی ضروری است.

وی افزود: در حال حاضر نمی‌توان به طور قطعی سمی بودن یا نبودن دود را تأیید کرد.

مدیرکل هواشناسی استان تهران در پایان افزود: تا زمان تکمیل آزمایش‌ها و نتایج بررسی‌ها، توصیه می‌کنیم مردم از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.