دادگاه‌ها و شورای حل اختلاف در سراسر هرمزگان در حال فعالیت هستند

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 12:50
بندرعباس- رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: دادگاه‌ها و شورای حل اختلاف در سراسر استان دایر و خدمات قضایی به مراجعین در جریان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، با هدف نظارت بر نحوه خدمت‌رسانی به مردم، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از مجتمع‌های قضایی و شورای حل اختلاف شهرستان بندرعباس بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید با حضور در شعب محاکم تجدید نظر، دادگاه‌های صلح و مجتمع‌های کیفری و انقلاب و دادگاه‌های حقوقی شورای حل اختلاف به منظور تسریع در روند خدمت‌رسانی به مردم توصیه‌های لازم را ارائه کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین در دیدار با تعدادی از مراجعین دستگاه قضایی استان پس از استماع مطالبات آنها در خصوص موارد مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در این بازدیدها ضمن تشکر از کارکنان دستگاه قضایی استان گفت: شعب کشیک دادسرا؛ دادگاه‌ها و شورای حل اختلاف در سراسر استان دایر و خدمات قضایی به مراجعین در جریان است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.