اطلاعیه شرکت‌ملی‌نفت ایران درباره حمله به زیرساخت‌ها

تابناک یکشنبه 17 اسفند 1404 - 12:46
اطلاعیه تکمیلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره حمله به زیرساخت‌های توزیع سوخت منتشر شد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ به‌ منظور حفظ تعادل در مصرف و اطمینان از دسترسی همگانی تا بازگشت کامل ظرفیت توزیع، به‌صورت مقطعی در برخی مناطق متاثر از این حمله، محدودیت‌هایی در سقف سوخت‌گیری اعمال می‌شود تا تضمین‌کننده توزیع عادلانه و پایدار سوخت مورد نیاز هموطنان در این دوره گذار باشد.

از هموطنان عزیز تقاضا می‌‌شود ضمن پرهیز از ترددهای غیرضرور، از کارت سوخت شخصی خود برای سوخت‌گیری اقدام کنند. 

با توجه به وجود ظرفیت مناسب سی‌ان‌جی و با هدف جلوگیری از ازدحام در جایگاه‌های عرضه سوخت به دارندگان خودروهای دوگانه‌سوز توصیه می‌شود سوخت‌گیری خود را از طریق جایگاه‌های سی‌ان‌جی انجام دهند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.