فرماندار عسلویه: پزشکان و پرستاران پای کار مردم ایران هستند

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 11:41
بوشهر- ‌فرماندار عسلویه گفت: پزشکان و پرستاران با آمادگی کامل پای کار مردم ایران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر پاسالار صبح یکشنبه با حضور در بیمارستان نبی اکرم (س) اظهار کرد: پزشکان و پرستاران بیمارستان تأمین اجتماعی در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و پای کار مردم ایران هستند.

وی در گفت‌وگو با کادر درمان بیمارستان نبی اکرم (س) تأکید کرد که آمادگی کامل نیروهای درمانی تضمین‌کننده سلامت شهروندان است و خدمات‌رسانی بدون وقفه ادامه دارد.

رئیس شورای سلامت شهرستان عسلویه با حضور در بخش بستری از تعدادی از بیماران عیادت کرد و در جریان آخرین وضعیت آنها قرار گرفت.

فرماندار عسلویه: پزشکان و پرستاران پای کار مردم ایران هستند

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.