دختر پاراتیرانداز ایران: با نیروهای مسلح کشورم همدلم

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 11:26
فائزه احمدی ملی پوش پاراتیراندازی با ابراز تاسف از جنگ تحمیلی در ایران گفت که با نیروهای مسلح کشورم همدلم.

ه گزارش خبرگزاری مهر، فائزه احمدی که عنوان قهرمانی بازی های پارااسیایی را در اختیار دارد، گفت: با قلبی سرشار از اندوه، خشم و همدردی با هموطنان ایران عزیزم شهادت مظلومانه رهبر معظم انقلاب، فرماندهان، دختران پاک و زنان و مردان بی گناه کشورم توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا جنایتکار را با قلبی شکسته و داغدار تسلیت عرض می نمایم.

وی تصریح کرد: با تنفر و انزجار از این اقدامات وحشیانه و با تاکید به ضرورت انتقام از آمریکا جنایتکار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی در التیام بخشی به دل داغدار مادران و مردم عزیزمان به عنوان ورزشکار این مرز و بوم، وحدت و همدلی خودم با نیروهای مسلح و مردم شریف کشورم را اعلام می‌نمایم.

این ملی پوش پارالمپیکی خاطرنشان کرد: ما ورزشکاران به همراه ملت همدل و غیور کشورمان، باری دیگر با یکدلی و وحدت و زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، زخم های این مرز و بوم را التیام خواهد بخشید و با قدرت بیشتر برای پیشرفت و سربلندی ایران عزیز اسلامی تلاش خواهیم کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.