وضعیت بنزین بعد از حادثه بمباران پالایشگاه تهران + ویدئو | توصیه مهم به مردم

همشهری آنلاین یکشنبه 17 اسفند 1404 - 09:54
ویس کرمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور درباره وضعیت بنزین بعد از حادثه بمباران پالایشگاه و انبارهای نفت در تهران توضیحاتی داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دانشجو، ویس کرمی بیان کرد: بنزین به قدر کافی در انبارهای نفت ذخیره شده است. هموطنان فقط زمانی که نیاز فوری دارند به جایگاه ها بروند.

برای تامین بنزین استان های تهران و کرج تمهیدات لازم را اندیشیده بودیم.

تامین بنزین در حال انجام است و بنزین به قدر کافی در انبارهای نفت ذخیره شده است.

هموطنان آرامش خود را حفظ کنند و از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت نیاز مبرم به جایگاه ها بروند. اولویت سوخت گیری با خودروهای امدادی و آمبولانس ها و خودروهای حامل کالاهای اساسی مردم است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.