پیامک پلیس: هرگونه تصویربرداری از اماکن آسیب دیده را گزارش کنید

مشرق نیوز یکشنبه 17 اسفند 1404 - 02:51
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی با ارسال پیامکی از طریق تلفن همراه خطاب به مردم مقاوم ایران اسلامی، بر تداوم همکاری ها با نهادهای انتظامی و امنیتی تاکید کرد.

به گزارش مشرق از فراجا، متن پیامک ارسالی پلیس برای شهروندان بشرح زیر است:

مردم مقاوم ایران اسلامی

باتوجه به اینکه برخی از مزدوران وابسته به دشمنان جنایتکار، تصویربرداری از اماکن آسیب دیده از حملات ددمنشانه دشمن و ارسال آن به اربابان خود را در دستور کار دارند، خواهشمند است در صورت مشاهده، موضوع را فورا به ماموران انتظامی و امنیتی اطلاع دهید.

براساس این گزارش، پیش از این نیز پلیس از مردم شریف ایران اسلامی درخواست کرده بود هرگونه تحرک مشکوک را سریعا به شماره های ۱۱۰ نیروی انتظامی، ۱۱۳ وزارت اطلاعات و ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه اطلاع دهند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.