سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور: چیزی به نام بی‌بنزینی نخواهیم داشت

مشرق نیوز یکشنبه 17 اسفند 1404 - 02:11
سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور با اشاره به حمله دشمن صهیونی-آمریکایی به زیرساخت انرژی کشور، گفت: تدابیر لازم برای سناریوهای لازم اندیشیده شده است.

به گزارش مشرق، رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور با اشاره به حمله دشمن صهیونی-آمریکایی به زیرساخت انرژی کشور، که در پی آن در شامگاه شنبه ۱۶ اسفند تعدادی از انبارهای نفت در استان‌های تهران و البرز مورد حمله موشکی قرار گرفتند، تاکید کرد: چیزی به نام بی‌بنزینی نخواهیم داشت.

وی افزود: تدابیر لازم برای سناریوهای لازم اندیشیده شده است.

نواز تصریح کرد: تلاش بر این است که انبارهای مورد حمله قرار گرفته به مدار بازگردد.

وی گفت: اولویت اول در تحویل سوخت ارائه کارت‌های سوخت شخصی است.

نواز افزود: مردم عزیزمان با شایعات دشمنان توجه نکنند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.