آسیب به انستیتو پاستور ایران در پی حملات آمریکایی ـ صهیونی

مشرق نیوز شنبه 16 اسفند 1404 - 22:52
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از آسیب بخش‌های از انستیتو پاستور در پی حملات آمریکایی ـ صهیونی خبر داد.

به گزارش مشرق، دکتر حسین کرمان‌پور در شبکه اجتماعی "X" نوشت: «در حملات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی، بخش‌هایی از انستیتو پاستور ایران دچار تخریب و آسیب جدی شد؛ مجموعه‌ای ۲۴ هزار مترمربعی شامل ۱۳ آزمایشگاه مرجع کشوری، آزمایشگاه‌های بهداشتی، مراکز تحقیقاتی، بانک‌های زیستی و مراکز همکار سازمان جهانی بهداشت.

این مؤسسه که در سال ۱۲۹۹ تأسیس شده، بیش از یک قرن در خط مقدم مبارزه با بیماری‌های عفونی مانند وبا، هاری، سل، هپاتیت، تب‌های خونریزی‌دهنده و کووید-۱۹ بوده است.

آسیب به زیرساخت‌های علمی و بهداشتی، تنها یک خسارت ملی نیست؛ تهدیدی برای امنیت سلامت جهانی است.»

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.