خروج تعدادی از هم‌وطنان ایرانی از لبنان

مشرق نیوز شنبه 16 اسفند 1404 - 22:49
روابط عمومی وزارت خارجه از خرو ج تعدادی از هم‌وطنان ایرانی از لبنان خبر داد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی وزارت امور خارجه با صدور اطلاعیه‌ای در این ارتباط اعلام کرد: «با توجه به شرایط امنیتی حاکم بر لبنان در نتیجه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این کشور و به منظور حفظ امنیت و ایمنی هم‌وطنان مقیم لبنان، با هماهنگی‌های صورت‌گرفته خانواده‌های کارکنان سفارت ایران در این کشور به همراه معلمان و دانش‌آموزان مدرسه ایرانی و جمعی از ایرانیان مقیم لبنان موقتاً بیروت را ترک کردند.»

روابط عمومی وزارت امور خارجه در اطلاعیه خود تصریح کرده است: «سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان به فعالیت عادی خود ادامه داده و خدمات کنسولی نیز به ایرانیان مقیم کما فی السابق ادامه خواهد یافت.»

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.