خروج تعدادی از هم‌وطنان ایرانی از لبنان

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 22:06
وزارت امور خارجه اعلام کرد:با توجه به شرایط امنیتی حاکم بر لبنان در نتیجه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی جمعی از ایرانیان مقیم لبنان موقتا بیروت را ترک کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی وزارت امور خارجه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به شرایط امنیتی حاکم بر لبنان در نتیجه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این کشور، و به منظور حفظ امنیت و ایمنی هم‌وطنان مقیم لبنان، با هماهنگی‌های صورت‌گرفته خانواده‌های کارکنان سفارت ایران در این کشور به همراه معلمان و دانش‌اموزان مدرسه ایرانی، و جمعی از ایرانیان مقیم لبنان موقتا بیروت را ترک کردند.

روابط عمومی وزارت امور خارجه تصریح کرده است: سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان به فعالیت عادی خود ادامه داده و خدمات کنسولی نیز به ایرانیان مقیم کمافی‌السابق ادامه خواهد یافت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.