حمله هوایی پاکستان به پایگاه بگرام

مشرق نیوز شنبه 16 اسفند 1404 - 19:23
برخی گزارش‌ها حاکی است که بر اثر حمله هوایی پاکستان به پایگاه «بگرام» چند فرمانده «تی تی پی» کشته شدند.

به گزارش مشرق، منابع امنیتی در پاکستان از انجام حملات هوایی این کشور به اهدافی در اطراف پایگاه بگرام افغانستان خبر دادند.

به گفته منابع امنیتی، این حمله با هدف مقابله با گروه تحریک طالبان پاکستان(تی‌ تی‌ پی) و بر اساس داده‌های دقیق اطلاعاتی انجام شده و در جریان آن چند فرمانده سطح میانی تی‌تی‌پی نیز کشته شده‌اند.

حکومت طالبان یا مقامات پاکستانی تاکنون به‌صورت رسمی دراین‌باره اظهار نظر نکرده‌اند.

مقامات پاکستانی می‌گویند خواسته اصلی اسلام‌آباد این است که از خاک افغانستان علیه این کشور استفاده نشود و عملیات‌های نظامی نیز در همین چارچوب و با هدف جلوگیری از فعالیت گروه‌های مسلح ادامه خواهد یافت.

این در حالی است که مقامات طالبان همواره حضور گروه‌های شبه‌نظامی و تحریک طالبان پاکستان در افغانستان را رد کرده و با تاکید بر حمایت اسلام‌آباد از داعش، خواستار عدم انتساب ناکامی‌های امنیتی پاکستان به کابل شده‌اند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.