به گزارش خبرگزاری مهر، سید عیسی سهرابی در جلسه شورای معاونین و روسای شهرستانها و مناطق، ضمن قدردانی از حضور مؤثر و صبورانه مدیران در این ایام، به تشریح مهمترین تصمیمات برای تداوم آموزش پرداخت.
اجرای کامل و دقیق برنامه درسی
وی با بیان اینکه تمامی مدارس از فردا به شکل مجازی کار خود را ادامه خواهند داد، بر اجرای کامل و دقیق برنامه درسی تاکید کرد و گفت: هدف اصلی ما تنها آموزش نیست، بلکه حفظ سلامت روان دانشآموزان در اولویت قرار دارد و باید فضای استرسزا را از آنان دور کرد. هیچ درسی نباید از آموزش حذف شود و تداوم تحصیل باید با تمامی سرفصلها ادامه یابد.
سهرابی با اشاره به لزوم هماهنگی و همراهی نیروی انسانی و رسیدن به یک درک مشترک در اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: ارزیابی دائم از برنامهها و اصلاح خطاهای احتمالی در دستور کار است تا کیفیت آموزش افت نکند.
آموزش تلویزیونی محدود به پخش از تلویزیون نیست
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در خصوص نحوه اجرای این طرح اظهار داشت: آموزش تلویزیونی محدود به پخش از تلویزیون نبوده و در بستر «شاد» نیز ادامه خواهد یافت و اطلاعات نرمافزاری برای شرایط اضطراری ذخیره شده است.
وی با تاکید بر اینکه نصیب آموزشی باید برای همه دانشآموزان برابر باشد و حتی یک دانشآموز نیز نباید از تحصیل باز بماند، به اقدام مهم و نوآورانه استان در تدوین «اطلس آموزشی تربیتی» اشاره کرد و افزود: در این اطلس دقیقا مشخص است هر مدیر مدرسه چند دانشآموز دارد، چند نفر امکان استفاده از تلویزیون، چند نفر به شبکه شاد دسترسی دارند و چند نفر با درسنامه آموزش میبینند.
سهرابی ادامه داد: همچنین مسائل مربوط به سلامت روانی دانشآموزان نیز در این اطلس مورد توجه قرار گرفته است تا هیچکس حذف نشود.












