اختلاف استقلالی‌ها در مورد بازیکن جنجالی؛ گل به خودی عجیبی که زده شد!

خبرورزشی شنبه 16 اسفند 1404 - 17:28
مدیران استقلال همچنان در خصوص اندونگ اختلاف نظر دارند.

پرونده اندونگ و استقلال هر روز پیچیده‌تر از قبل می‌شود؛ بازیکنی که هنوز وضعیتش برای ادامه همکاری با آبی‌ها مشخص نیست و اخبار ضد و نقیضی درباره آینده‌اش شنیده می‌شود. برخی منابع از غیرممکن بودن بازگشت او صحبت می‌کنند و برخی دیگر همچنان احتمال ادامه حضورش در استقلال را مطرح می‌کنند. در این میان، اندونگ چند روز قبل از شروع جنگ‌ به ایران آمد تا تکلیفش را مشخص کند. او از مدیران استقلال خواست که وضعیتش را معلوم کنند و به او به صورت رسمی بگویند که قراردادش فسخ شده یا خیر. اندونگ و ایجنتش با مدیران استقلال جلسه برگزار کردند ولی در این میان اتفاق عجیبی رخ داده است. تیم حقوقی استقلال معتقد است اندونگ فسخ کرده و دیگر نباید به استقلال برگردد.

در اقدامی عجیب آن‌ها به فدراسیون و کمیته تعیین وضعیت نامه زدند که اندونگ فسخ کرده و بازیکن استقلال نیست؛ اتفاقی که مشابه یک گل به خودی برای این باشگاه بود. از طرفی تاجرنیا و چند تن از مدیران استقلال اصرار دارند که اندونگ بازیکن استقلال است و اصلا نباید این بازیکن را از دست داد. در این بین قرار بود فدراسیون در این خصوص از فیفا استعلام بگیرد که این کار انجام نشد و دلیلش هم مشخص نیست که چرا فدراسیون یک استعلام ساده از فیفا نگرفته است. هرچند اندونگ ایران را ترک کرده ولی پیچیدگی‌های قرارداد او و نامشخص بودن وضعیت قراردادش همچنان پابرجاست و بعد از پایان شرایط فعلی هم قطعا ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: مهلت ساپینتو به استقلال تمام شد!/ مرد پرتغالی به فکر شکایت افتاد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.