یکی از نفتکشهای آمریکایی در خلیج فارس منهدم شد

صدا و سیما شنبه 16 اسفند 1404 - 17:11
یکی از دارایی‌های امریکای تروریست در میانه خلیج فارس مورد اصابت یک فروند پهپاد انهدامی قرار گرفت.

نیروی دریایی سپاه: یکی از نفتکشهای آمریکایی در خلیج فارس منهدم شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: ظهر امروز یک فروند نفتکش با نام تجاری Louise p با پرچم جزایر (مارشال) به عنوان یکی از دارایی‌های امریکای تروریست در میانه خلیج فارس مورد اصابت یک فروند پهپاد انهدامی قرار گرفت.

قبلا هم نیروی دریایی سپاه اعلام کرده بود که تمامی دارایی‌های رژیم کودک کش صهیونیستی و امریکای تروریست در منطقه به عنوان اهداف مشروعی برای نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی می‌باشند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.