سرمربی استقلال از تهران رفت

خبرورزشی شنبه 16 اسفند 1404 - 15:46
سهراب بختیاری زاده سرمربی استقلال از تهران رفت و به زادگاه خود برگشت.

با آغاز جنگ، تمام رقابت‌های ورزشی در کشور تعطیل شد و حالا دیگر خبری از لیگ برتر فوتبال هم نیست.

با توجه به تعطیل شدن لیگ برتر و لغو تمرینات استقلال، سهراب بختیاری‌زاده هم ترجیح داد از پایتخت خارج شده و تهران را ترک کند. سرمربی استقلال وقتی فهمید فعلاً خبری از شروع مجدد رقابت‌های لیگ نیست، به سمت اهواز حرکت کرد تا در کنار مادر و سایر اقوامش در خوزستان باشد.

قاعدتاً سهراب تا زمانیکه اوضاع آرام نشود، به تهران باز نمی گردد چون عملاً چیزی تحت عنوان تمرینات استقلال هم وجود خارجی ندارد و ورزش کاملاً تعطیل شده است.

بیشتر بخوانید: مهلت ساپینتو به استقلال تمام شد!/ مرد پرتغالی به فکر شکایت افتاد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.