قرارگاه خاتم‌الانبیا: منافع و پایگاه‌های آمریکا و اسرائیل هدف ایران هستند

الف شنبه 16 اسفند 1404 - 14:59
قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) اعلام کرد: در تداوم اقدامات هجومی قبلی، تمام پایگاه‌های نظامی و منافع آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی در زمین، دریا و فضا در منطقه به عنوان هدف اصلی، زیر ضربات کوبنده و سهمگین نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت.

به گزارش فارس، قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) اعلام کرد: پیرو فرمایشات ریاست محترم جمهوری، نیروهای مسلح برای چندمین بار اعلام می‌کنند؛ منافع و حاکمیت ملی کشورهای همسایه را محترم می‌شمارند و تاکنون نیز هیچ تعرضی به آن‌ها نداشته‌اند.
 
در این اطلاعیه تاکید شده است: لیکن در تداوم اقدامات هجومی قبلی، تمام پایگاه‌های نظامی و منافع آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی در زمین، دریا و فضا در منطقه به عنوان هدف اصلی، زیر ضربات کوبنده و سهمگین نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.