از ابتدای جنگ تاکنون ۸۲ پهپاد دشمن سرنگون شده است

الف شنبه 16 اسفند 1404 - 14:26
ارتش اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ فروند پهپاد مهاجم توسط شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی منهدم شد.

به گزارش تسنیم، ارتش جمهوری اسلامی در اطلاعیه شماره 16 اعلام کرد 13 فروند از انواع پهپادهای پیشرفته ام‌کیو9، هرمس و اوربیتر توسط شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی طی 24 ساعت گذشته، منهدم شد.

بر اساس اطلاعیه شماره 16 ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی 24 ساعت گذشته  13  فروند از انواع پهپادهای پیشرفته ام‌کیو9، هرمس و اوربیتر توسط سامانه‌های موشکی و توپحانه‌ای نیروی زمینی و پدافند هوایی ارتش و سپاه پاسداران تحت فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور، در مناطق شمال غرب، غرب، جنوب، اصفهان، کرمان و تهران مورد هدف قرار گرفته و ساقط شدند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: از ابتدای تجاوز دشمن آمریکایی صهیونی تاکنون، آمار پهپادهای ساقط شده توسط سامانه‌های پدافندی ارتش و سپاه به 82 فروند رسیده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.