تداوم فعالیت‌های تخلیه و بارگیری در بندر کنگان با اولویت کالاهای اساسی

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 14:11
بوشهر- فرماندار کنگان از تداوم فعالیت‌های تخلیه و بارگیری در بندر کنگان با اولویت کالاهای اساسی خبر داد.

غلامحسین زیبا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز بازدیدی را از اسکله بندر کنگان داشتیم و روند تخلیه و بارگیری کالاهای ملوانی و تجاری پایش شد.

وی اضافه کرد: این بازدید در راستای نظارت بر فعالیت‌های بندری و اطمینان از اجرای به‌موقع و به‌موقع کالاهای اساسی انجام شد.

فرماندار کنگان ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان و کارمندان اسکله بندر، تاکید کرد: با توجه به اهمیت کالاهای اساسی در تامین نیازهای مردم، اولویت اصلی فعالیت‌های تخلیه و بارگیری، تسریع در توزیع این کالاها در بازار است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.