سردار شکارچی: به کشورهای همسایه آسیب نمی‌زنیم/ هر جا مبدا تجاوز علیه ما بود، هدف مشروع ایران شد

خبرآنلاین شنبه 16 اسفند 1404 - 12:45
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: همه تلاش ایران این است که به کشورهای همسایه و مسلمان ما آسیبی وارد نشود و بر همین پای‌بند هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: به کشورهای همسایه آسیب نمی‌زنیم؛ ضربات ما به آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

بنابر روایت مهر، وی با بیان اینکه از روز نخست تجاوز رژیم صهیونیستی، هر جا مبدا تجاوز علیه ما بود، هدف مشروع ایران شد، گفت: همه تلاش ایران این است که به کشورهای همسایه و مسلمان ما آسیبی وارد نشود و بر همین پای‌بند هستیم.

شکارچی با اشاره به اینکه به کشورهایی که فضا و امکانات تجاوز علیه ما را برای دشمن فراهم نکردند، حمله نکرده‌ایم و تاکید داریم آنجا ناامن نشود، تصریح کرد: در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان کوتاه نیامدیم و نخواهیم آمد. ضربات ما به آنها ادامه خواهد داشت.

۳۱۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.