به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نوبخت پیش از ظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آمادهباش کامل تمامی دستگاهها و نهادهای شهرستان گفت: تمامی ظرفیتهای شهرستان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و هموطنان بسیج شده است.
وی افزود: از ۴۸۰۰ ظرفیت پیشبینی شده، ۲۰۰۰ نفر در سالنهای ورزشی توسط اداره ورزش و جوانان اسکان داده میشوند و ۲۸۰۰ نفر دیگر با همکاری ادارات میراث فرهنگی، اوقاف، آموزش و پرورش و سایر نهادها در اماکن مناسب اسکان موقت خواهند یافت.
فرماندار ساری در ادامه توضیح داد: اطلاعرسانی محل اسکانها در ورودیهای شهرستان با نصب بنرهای متعدد انجام شده و هفت مرکز پذیرش مسافر در مناطق استراتژیک از جمله دودانگه، چهاردانگه، فرحآباد و اوقاف راهاندازی شده است. این مراکز وظیفه ثبتنام، راهنمایی و هدایت مسافران به محلهای اسکان را برعهده دارند و به صورت شبانهروزی آماده خدماترسانی هستند.
وی تاکید کرد: در شرایط حساس کنونی هدف اصلی جلب رضایت هرچه بیشتر مردم و مسافران است و همه اقدامات با محوریت رفاه، امنیت و آسایش شهروندان برنامهریزی شده است.












