تفاوت مارادونا و مسی و ناراحتی آرژانتینی ها به خاطر ایران؛ به آمریکایی ها گفتم برید گم شید !

همشهری آنلاین شنبه 16 اسفند 1404 - 09:04
ملاقات مسی با ترامپ باعث شده بسیاری از آرژانتینی‌ها ناراحت شوند و یاد مارادونا را زنده کنند.

ملاقات لیونل مسی از ترامپ در کاخ سفید باعث نقد اقدام اسطوره آرژانتینی شده و سایت IN می‌نویسد که تفاوت دردناکی میان مارادنای مقاوم مقابل آمریکایی‌ها با مسی همراه با ترامپ جلاد وجود دارد. مارادونا فیدل، مردم کوبا کسانی که در برابر امپراتوری مقاومت کردند را در آغوش گرفت. مسی با نتانیاهو، دیکتاتور نسل‌کش و با ترامپ، جلاد مهاجران آمریکای لاتین، نشسته است. یکی شورشی بود. دیگری همدست. مارادونا مردم بود. مسی پول است. چه ناامیدکننده!
ترامپ در استقبال از مسی در کاخ سفید به موضوع حمله به ایران و کشتار بیش از هزار غیرنظامی اشاره کرد که با تشویق مسی و هم بازی‌هایش همراه ‌شد تا از سوی خبرنگاران اسپانیایی و فرانسوی با انتقادات گسترده مواجه شود.

تفاوت مارادونا و مسی و ناراحتی آرژانتینی ها به خاطر ایران؛ به آمریکایی ها گفتم برید گم شید !

این رسانه جمله معروف مارادونا که گفته بود: «آمریکایی‌ها من را دعوت کردند تا به من جایزه بدهند اما به آنها گفتم: برید گم شید و دعوت کوبایی‌ها را پذیرفتم و جایزه ام را از دست مردم گرفتم» یادآوری کرد تا تفاوت این دو فوتبالیست را نشان دهد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.