سخنگوی سپاه: منتظر حضور نیروهای آمریکایی در تنگه هرمز هستیم

عصر ایران شنبه 16 اسفند 1404 - 00:37
ایران از اسکورت نفتکش ها و ادعای حضور نیروهای آمریکا برای عبور از تنگه هرمز به شدت استقبال می‌کند و اتفاقاً منتظر حضور آنان هستیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به وعده مقامات آمریکایی برای گشایش تنگه هرمز تصریح کرد: ایران از اسکورت نفتکش ها و ادعای حضور نیروهای آمریکا برای عبور از تنگه هرمز به شدت استقبال می‌کند و اتفاقاً منتظر حضور آنان هستیم.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد نائینی سخنگوی‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به وعده‌ رئیس جمهور آمریکا و سخنگوی کاخ سفید در مورد گشایش تنگه هرمز تاکید کرد: ایران از اسکورت نفتکش ها و ادعای حضور نیروهای آمریکا برای عبور از تنگه هرمز به شدت استقبال می‌کند و اتفاقاً منتظر حضور آنان هستیم.

وی افزود: توصیه می کنیم، قبل از هر تصمیم، آمریکایی‌ها آتش گرفتن سوپرتانکر آمریکایی بریجتون در سال ۱۳۶۶ و نفت‌کش‌هایی که اخیرا هدف قرار گرفتند را بیاد آورند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.