شاهرخ بیانی، پیشکسوت باشگاه استقلال در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

عصر ایران جمعه 15 اسفند 1404 - 22:06
شاهرخ بیانی، پیشکسوت مطرح باشگاه استقلال و تیم ملی، به دلیل تشدید عوارض بیماری دیابت در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد. این ستاره نسل طلایی فوتبال ایران سابقه قهرمانی آسیا با استقلال و کسب طلای بازی‌های آسیایی پکن را در کارنامه دارد.

 کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

به گزارش ایرنا، شاهرخ بیانی یکی از پیشکسوتان مطرح باشگاه استقلال محسوب می‌شود.

وی سال‌ها پیراهن استقلال و تیم ملی فوتبال ایران را پوشید و افتخارات متعددی را به دست آورد.

بیانی از بازیکنان نسل طلایی استقلال بود که در سال ۱۹۹۰ همراه با آبی‌پوشان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به مقام قهرمانی رسید و با تیم ملی فوتبال ایران موفق شد در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ پکن مدال طلا را کسب کند.

شاهرخ بیانی که مدتی است با بیماری دیابت دست و پنجه نرم می‌کند، امروز (جمعه) در پی وخامت شرایط جسمانی در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

امیدواریم این پیشکسوت ارزشمند فوتبال ایران هرچه زودتر دوران بیماری را پشت سر گذاشته و با بازیافتن سلامتی از بیمارستان مرخص شود.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.