استمرار خدمات بیمه سلامت در لرستان

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 20:09
خرم‌آباد - مدیرکل بیمه سلامت لرستان از استمرار خدمات بیمه سلامت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن اسدبیگی ضمن تسلیت شهادت قائد امت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای به ساحت امام‌زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف و مردم ولایت‌مدار لرستان، اظهار داشت: سامانه‌های الکترونیکی سازمان بیمه سلامت در حال حاضر به طور کامل و بدون مشکل در حال فعالیت هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: به‌منظور پیشگیری از هرگونه اختلال احتمالی و تضمین تداوم خدمات، تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شده و با مسئولین مؤسسات پزشکی و پاراکلینیک که همیشه در بحران‌های مختلف در کنار مردم عزیز بوده‌اند، هماهنگی‌های لازم صورت‌گرفته است.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان، ادامه داد: در صورت بروز هرگونه اختلال در سامانه‌های الکترونیکی، تمامی مراکز طرف قرارداد این سازمان شامل پزشکان، داروخانه‌ها، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و کلینیک‌ها، موظف به ارائه خدمات به‌صورت خارج از سامانه (به‌صورت کاغذی) و بر اساس تعرفه‌های مصوب سازمان بیمه سلامت خواهند بود.

اسدبیگی، افزود: در صورت بروز مشکلات فنی، بیمه‌شدگان می‌توانند به خدمات درمانی موردنیاز خود دسترسی داشته باشند و نگران قطع‌شدن خدمات نباشند و این خدمات به‌صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

وی از شهروندان گرامی خواست در صورت مشاهده هرگونه مشکلی در ارائه خدمات درمانی، مراتب را از طریق سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته سازمان بیمه سلامت با شماره ۱۶۶۶ به اطلاع کارشناسان مربوطه برسانند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.