حمله متجاوزان به یک واحد صنعتی در شهر کاوه

مشرق نیوز جمعه 15 اسفند 1404 - 18:39
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ساوه گفت: دقایقی پیش یک واحد صنعتی در شهر صنعتی کاوه این شهرستان مورد تهاجم متجاوزان آمریکایی صهیونیستی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، محمدحسن قاسمیان عصر جمعه اظهار کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و تنها ۲ نفر مصدوم شدند.

وی اضافه کرد: هم اکنون نیروهای امدادی در محل حادثه حضور دارند و آتش نشانان نیز مشغول اطفای حریق هستند.

قاسمیان از شهروندان و کارگران خواست به محل این حادثه مراجعه نکنند تا نیروهای امدادی بتوانند نسبت به ایمن سازی و اطفای حریق اقدام لازم را انجام بدهند.

حمله متجاوزان به یک واحد صنعتی در شهر کاوه

وی خاطرنشان کرد: همچنین هر ۲ مصدوم برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند و مشکل خاصی ندارند.

شاهدان عینی گزارش دادند؛ این واحد صنعتی توسط هواپیماهای متجاوز بمباران شد.

خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده توسط مدیران واحدهای صنعتی تمامی کارگران واحدهای مجاور و این شرکت تعطیل بودند.

شهر صنعتی کاوه، به‌عنوان بزرگ‌ترین شهر صنعتی کشور، در زمینی به وسعت سه هزار هکتار در نزدیکی ساوه و ۱۰۰ کیلومتری استان تهران قرار گرفته است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.