امام جمعه موقت یزد: اعتمادی به دشمنان نیست؛ آتش‌بس نمی‌کنیم

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 16:27
یزد - امام‌جمعه موقت یزد با بیان اینکه اعتمادی به دشمنان نیست و آتش‌بس نمی‌کنیم گفت: در حال حاضر دشمنان را در تله قرار داده‌ایم و برای ما دیگر راهی جز نابودی دشمن وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سیدناصر محمدی، ظهر جمعه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به اینکه در روزهای حساسی هستیم و صبر و مقاومت امروز برای مدت‌های طولانی راحتی به همراه دارد، گفت: دیگر بر اساس هر قانونی حساب کنیم حق با ایران و مردم بصیر این سرزمین است.

وی ادامه داد: در شرایطی به کشور ایران حمله شد که در آتش‌بس و در حال مذاکره بودیم و امام خامنه‌ای رهبر شیعیان مسلمان را شهید کردند که البته‌ رهبر ما به آرزویشان رسیدند اما دشمنان باید پاسخگو باشند.

محمدی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران قدرتمند و دارای ساختار محکم است افزود: فوراً پاسخ‌های کوبنده به دشمنان داده شد و هر روز قوی‌تر و در حال حاضر دشمنان را در تله قرار داده‌ایم و برای ما دیگر راهی جز نابودی دشمن وجود ندارد.

امام‌جمعه موقت یزد بیان کرد: دیگر اعتمادی به دشمنان نیست و آتش‌بس، مذاکره و... را قبول نمی‌کنیم و در جنگ ۱۲ روزه دشمنان در حال خفه شدن بودند و اگر ادامه داده می‌شد شاید ریشه آن‌ها خشک می‌شد و لذا مطالبه مردم این است که خطر از سر کشور با اطمینان خاطر و پایداری کامل رفع شود.

خطیب موقت نماز جمعه یزد در ادامه تصریح کرد: مسئولان باید به خواسته مردم ایران، اینکه این غده سرطانی، اسرائیل باید ریشه‌کن و آمریکا از منطقه خلیج‌فارس بیرون رود توجه کنند.

امام‌جمعه موقت یزد بیان کرد: رهبر شهید انقلاب ۳ اقدام کلیدی، راهنمایی امت برای پیروزی نهایی، قوی کردن کشور در بعد نظامی چون ایشان فرمانده کل قوا بودند و آخرین اقدام هم با شهادت خود که باعث اتحاد مردم شد را به‌خوبی انجام دادند.

وی با بیان اینکه، شهادت امام خامنه‌ای باعث انسجام ملت، افزایش تحمل، مقاومت و مطالبه‌گری مردم شد ادامه داد: معنا و مفهوم حکم جهاد مراجع تقلید این است هرکاری به نفع جبهه اسلام است باید انجام داد و مردم باید مراقب باشند دشمن کم آورده و پیاده‌نظام دشمن که اراذل‌واوباش هستند می‌خواهند به تخریب روی آورند و تا زمانی که مردم در صحنه باشند نمی‌توانند عرض اندام کنند.

امام‌جمعه موقت یزد خطاب به مسئولان قوه‌ قضائیه گفت: دیگر فضای کشور همانند دی‌ماه نیست و اگر افرادی جهت اغتشاش وارد شوند باید با اشد مجازات با آن‌ها برخورد شود.

محمدی با بیان اینکه در فضای مجازی هم باید تقوا پیشه کرد، ادامه داد: افراد دقت‌ کنند در فضای مجازی نباید خبر دروغ و اخباری که شک در آن دارند را بازنشر داد و به دور از شایعه و التهاب، خبری را منتشر کنند که امیدآفرین باشد.

امام‌جمعه موقت یزد در پایان با اشاره بر اینکه دشمن در جنگ بدر متکبرانه وارد جنگ شد و چنان ضربتی ماندگاری در تاریخ اسلام خورد و کمرش شکسته شد گفت: امیدواریم این دشمن متکبر هم همانند جنگ بدر در مقابل ایران اسلامی به خاک ذلت بیفتد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.