اعلام نحوه فعالیت بانک‌ها در هفته آینده

عصر ایران جمعه 15 اسفند 1404 - 14:41
واحدهای پشتیبان ستادی و فنی بانک‌ها با ۲۰ درصد نیرو فعالیت خواهند داشت و شعب منتخب به صورت کشیک فعال خواهند بود. همچنین شعب ارزی و شعب دارای صندوق امانات دایر خواهند بود.

از روز یک‌شنبه (۱۷ اسفند)، بانک‌ها با ۲۰ درصد نیرو فعال می‌شوند و شعب منتخب نیز به عنوان کشیک فعال خواهند بود.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام استاندار تهران، از روز یک‌شنبه (۱۷ دی ۱۴۰۴)، واحدهای پشتیبانی و فنی بانک‌ها با ۲۰ درصد نیرو فعالیت می‌کنند و شعب منتخب نبز به صورت کشیک فعال خواهند بود. 

محمدصادق معتمدیان - استاندار تهران - اعلام کرده که فعالیت کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از روز یکشنبه (۱۷ اسفند ۱۴۰۴) تا اطلاع ثانوی با حضور ۲۰ درصد از کارکنان به‌ صورت حضوری انجام می‌شود.

استاندار تهران تاکید کرد که واحدهای پشتیبان ستادی و فنی بانک‌ها با ۲۰ درصد نیرو فعالیت خواهند داشت و شعب منتخب به صورت کشیک فعال خواهند بود. همچنین شعب ارزی و شعب دارای صندوق امانات دایر خواهند بود.

همچنین درباره نحوه و زمان پرداخت اقساط تسهیلات بانکی و … و همچنین آخرین وضعیت چک‌های صادر شده توسط افراد حقیقی، بانک مرکزی به زودی آخرین تصمیمات خود را اطلاع‌رسانی می‌کند.  

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.