به گزارش خبرنگار مهر،ماموستا مامد کلشی نژاد ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: در شرایطی که قصابهای زمانه با بمب و موشک و با ادعای نجات مردم ایران، خون صدها غیرنظامی را ریخته و اموال و منازل آنان را نابود میکنند! لازم است اجازه ندهیم انسانیت، حس همدردی و همسرنوشتی قوی که در میان تمام مردم ایران خصوصا ارومیهای های غیور وجود دارد مغلوب فضای جنگ و بمب و موشک شود.
امام جمعه اهل سنت ارومیه ادامه داد: در این شرایط انتظار میرود که هر شهروند در هر صنف و جایگاهی که فعالیت دارد شرایط را به درستی تحلیل کند و خدماتی که به همشهریان خود ارائه میدهد اگر امکان آن وجود داشته باشد که بهای آن کمتر باشد که چه بهتر! اگر نه با همان بهای قبل از جنگ باشد و خدایی ناکرده فکر سودجویی و سواستفاده از این شرایط را برای کسب سودهای نجومی به مخیلهاش خطور نکند.
این خبر تکمیل می شود…












