تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در استان بوشهر

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 13:28
بوشهر- مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر گفت: تشدید نظارت های بهداشتی و تسریع در امور حمل و نقل مواد غذایی در دستور کار است.

محمد حسن رهنما در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تداوم و تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی در ایام ماه مبارک رمضان و به خصوص در شرایط جنگی فعلی اظهار کرد: با توجه به پیوستگی و تاثیر وظایف دامپزشکی در سلامت سفره غذایی جامعه در شرایط موجود برنامه ریزی خاصی داشته ایم تا با فعالیت همکاران در بخش ها مختلف سلامت سفره غذایی مردم با مخاطره ای روبرو نشود.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر افزود: طبق اعلام سازمان جهاد کشاورزی استان ذخیره کالای اساسی به اندازه کافی وجود دارد و در این خصوص جای نگرانی نیست و ناظران بهداشتی دامپزشکی نیز اقدامات لازم را در جهت خدمت رسانی به مردم انجام می دهند.

رهنما بیان کرد: پیشگیری، کنترل و پایش بیماری‌های دام و طیور و آبزیان، تشدید نظارت های بهداشتی و شرعی ، کشیک های قرنطینه ای در جهت تسریع امور حمل و نقل و تخلیه محموله های فرآورده‌های خام دامی از جمله مهمترین فعالیت‌ها در شرایط فعلی است.

وی افزود: تمام تلاش مجموعه دامپزشکی در راستای سلامت هم استانی ها به کار گرفته شده و در همین راستا از عموم مردم درخواست داریم خرید مواد غذایی و پروتئینی خود را از مراکز معتبر و مجاز انجام داده و از خرید هر گونه مواد غذایی از دست فروشان و مراکز فروش سیار خودداری کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.